Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek alltså. Shit vilka svåra frågor det är, jag trodde inte det skulle vara såhär svårt - men vi kör! Egentligen är min första kärlek en kille som heter Eric. Vi var ihop hela lågstadiet om jag minns rätt. Han bjöd hem mig till honom för att titta på Disneyklubben och äta godis minns jag. Så sött!

När jag började 7an blev jag kär i en kille som heter Kristoffer Syrén. Han gick inte i min klass och anledningen till denna förälskelse vet jag faktiskt inte riktigt, haha. Jag försökte allt men han totaldissade mig i 3 år och jag blev ihop med en annan kille. När jag gjorde slut med denna "andra killen" hade Kristoffer precis gjort slut med sin tjej också och skrev till mig på msn att jag skulle komma på hans fest samma kväll. Sen den kvällen var det vi! Vi var tillsammans i 5 år och fick en liten William tillsammans. Vi är tyvärr inte ihop längre och vi har glidit mer och mer ifrån varandra vilket är riktigt tråkigt enligt min mening.

Han kommer nog alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.


Jag och Kristoffer 2004


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0