jobb/träna/sova

Jobbat 11-18.30 idag och kom hem för en stund sedan! Älskar att jobba med Lina & Matilda, vi funkar så jäkla bra ihop och har så roligt :) Hemma var det ingen hemma, jättetyst och jättetråkigt så jag tänkte ge mig ut och springa en timma. Det är så himla härligt när man väl har gett sig ut och i Varberg är det ju lite mysigare än i Kinna om man säger så. Försöker uppdatera min spotify till premium så att jag kan lyssna i mobilen igen...förra gången skapade jag ju ett nytt konto och alla mobbade mig för detta så nu försöker jag mig på att uppdatera min "gamla" om man säger så!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Aw, du är la för söt! Men jag håller med, det är alltid kul att gå till jobbet när du är där :)

2011-07-19 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0