köp-stopp?

Jag och Lina har troligtvis fått köp-stopp på senare dar. Allting vi försöker köpa på internet vill liksom inte riktigt gå igenom. Det är inte det att vi inte har pengar på våra konton - för det har vi! Men allting bara krånglar för oss och då menar jag verkligen allting. Först och främst när vi skulle betala våran Londonresa drogs det pengar från mitt konto men dom kom aldrig fram till Linas konto, pengarna var borta i sisådär 4(?) veckor innan dom kom till rätta. Sedan beställde vi ju lite hastigt varsin klänning på nelly.com men efter 1 dag så mailar nelly Lina och säger att det hade uppstått ett fel i lagret (eller något i den stilen) och skickar tillbaka hennes pengar igen. Okej tänkte vi och lägger en beställning från French Connection. Köpet går igenom och vi betalar osv. Men efter bara några dagar så ringer dom från England och säger att köpet inte alls har gått igenom...HALLÅÅÅ!!?!? Va faaan! Vi SKA ha våra kläder därifrån. Och inte nog med det så beställde jag världens gulligaste armband från KyssJohanna som gick sönder när jag tog på mig det första gången....och jag var försiktig.  

Är det meningen att vi ska sluta handla kanske?
(åh herregud, bara inte mina päron läser detta...)

Kommentarer
Postat av: Stina

men oj så konstigt!

allt jag betäller går igenom så de e nog meningen att jag ska handla lite till ;)

e ju farligt lätt att handla på nätet och så e de ju rea överallt me så man bara måste ju passa på :)

2011-07-26 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0