NEW YORK!



HEJ! Jag vet att ni undrar var jag har hållit hus någonstans och det ska jag berätta för er nu. För det första hade jag riktigt mycket i skolan under de sista veckorna innan sommarlovet, sedan var det ju så att vi flög till Amerika och rättaresagt New York för att fira min underbara mamma på hennes 50 års dag! Helt underbart ska jag tala om för er. Vi var där i en vecka och hann göra så mycket men vi alla var överens om att stanna ytterliggare en vecka!! Jag tänkte ladda upp lite bilder från resan så att ni ska få se vad vi gjorde och hur vi hade det!

Kul att ni hänger med trots att jag har haft lite bloggtorka! ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi kanske skulle spara pengar och åka en sväng om ett år eller två? :) <3

2011-06-21 @ 08:43:53
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Postat av: Kim Granstedt

Goddag! vad rolig dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa lite mer. :) Ha en kul helg ;)

2011-06-29 @ 13:05:35
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0