4GOOD


Igår var jag och mami i Göteborg för att återigen gå på 4GOOD som jag fick av henne i påskpresent!

Denna gången var temat Kroppslig och Själslig Energikickar och föreläsarna var just dom ni ser på bilden -
nämligen Michael Södermalm, Emma Hamberg & Zinat Pirzadeh. Jag fick verkligen upp ögonen för Zinat som jag innan hade ganska svårt för - en sådan kvinna hon är! Fantastisk rolig! Jag rekomenderar verkligen alla till att gå på 4GOOD kvällarna för att man får ut så mycket av dom - Glädje, Skratt, Lycka, Energi och Uppskattning är bara få exempel - och dessutom får man en underbar goodiebag med en massa smått och gott i!


Kom ihåg: "Ur dynghögar gror de finaste blommorna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0