Me♥Göteborg











Man kan säga att jag har haft en toppenhelg om man bortser från söndagen som bestod av jobb i 8 timmar med världens huvudvärk som inte ville ge med sig!

I fredags blev det inte riktigt som vi tänkt oss - skulle ju lyssnat på Veronica Maggio på Liseberg men som ni säkert läste i tidningarna i Lördags så gick det inte att komma in. Vi köade i typ 15 minuter tills vi gav upp och gick istället på en liten barrunda. Kom hem på natten och upp tidigt igen för att ge mig av till Bollebyggd och möta upp Linda för att samåka in till Göteborg och leta brudklänning till henne. JÄKLAR så vacker hon är - den där Linda :) Efter att vi hittat en mycket fin klänning (är så glad att jag fick vara med och köpa den) åkte vi till Frölunda torg och shoppade! Kom hem och åkte direkt till Jessica för en jättetrevlig tjejkväll med tjejerna ovan!

Imorgon har jag nationellt Matte B prov så hinner liksom inte riktigt sitta här nu!
Hoppas alla har en fin vecka ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0