Tröttheten tar över



Tröttheten har börjat ta över hemma hos familjen Eriksson/Syrén. Jag har haft så mycket i skolan det senaste och är riktigt trött på alla arbetsuppgifter/hemtentor och prov som vi har haft senare tiden och kommande tid, vilket inte är likt mig då jag tycker utbildningen är jätterolig och intressant. Det är precis som musten har gått ur mig - och detsamma gäller mina barn. Kommer hem från dagis på eftermiddagen och redan då märker man att barnen - speciellt Molly - inte riktigt orkar engagera sig i någon lek eller bus utan nöjer sig med att sitta i mammas knä och bara gosa (okej, detta gäller inte William. Han är minsann aldrig hemma nu förtiden). Jag klagar inte :-)

Tror att vi är i behov av lite ledighet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0