DU ÄR MIN FALLSKÄRM & DU HJÄLPTE MIG ATT LANDA

Sitter och fryser i soffan. Det är så kallt i mitt lilla hus, men vågar absolut inte höja värmen för då blir jag väl ruinerad på riktigt. Skriver skolarbeten för fulla muggar. Miljökunskapen är snart färdig - ett ganska intressant och roligt arbete faktiskt - sen har jag biologi, historia och engelska kvar. Fy fan va jag är trött på detta pluggande nu, jag vill ha ett JOBB! Skönt att jag har jobb fram till september iallafall. Och sen har jag lite timmar på Ljuspunkten också så ska väl klara mig. Aldrig mer att jag sätter mig i skolbänken nu. OM det inte är något intressant nästa gång vill säga.

GRATTIS Josse förresten till dina 25 år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0