FULLSPÄCKAD DAG





Idag har jag och min familj verkligen haft fullt upp! Upp med tuppen klockan 06.46 och göra iordning sig för dagis och skola. Kommer ut till bilen som naturligtvis ska krångla (centrallåset hakade upp sig) så vi fick lite snabbt fixa skjuts! Vid 13 tiden åkte jag och Viktor och hämtade barnen på dagis och vidare upp till Öresjön för lite skridsko åkning på sjön. Det var säkert 10 år sen jag åkte skridskor sist och det var riktigt roligt faktiskt. William har blivit jätteduktig sen sist och för lilla gumman gick det sådär-bra :) Tror att hon är något för liten för detta ännu, men snart så! Efter ett par timmar på isen frös vi och åkte hem och fikade med semlor och saft/kaffe och sedan vidare iväg till Williams fotbollsträning i Kinna IF. När vi kom hem därifrån var det bara att slänga in falukorven i ugnen och vispa potatismos för att sedan slänga barnen i sängen där dom somnade direkt! Så här sitter jag nu i min ensamhet med ganska många känslor som spirar i kroppen...vet inte om det är till fördel eller nackdel. Vill egentligen inte prata om det men så är det! Nu ska även jag hoppa ner i sängen!

Natti natti / Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0