Ballerina Shepard



Min fina pojke ska börja i fotbollsskola nu i veckan och då behöver man också ett par nya fotbollsskor, så idag efter dagis åkte vi raka vägen till skoaffären och valde ut ett par tuffa NIKE skor till lillgrabben. Samtidigt passade jag på att utnyttja mitt presentkort som jag fick av jobbet i julklapp och det blev ett par sköna och extremt söta fårskinns ballerina skor! Jag som jämt fryser och inte minst om fötterna tyckte att detta var en perfekt gåva till mig själv! Så nu är vi två nöjda skoägare här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina du :) och jag vill läsa mera!! :) Alltså ge oss fler inlägg :)

2012-01-26 @ 23:05:39
URL: http://thesmalltowngirl.se
Postat av: Linda

Hej! Googlade på "Emmaljunga citycross säljes" och hamnade på din blogg.:) Ser att det var ett tag sedan du skrev att du ville sälja din vagn men tar ändå en chansning och kollar om den är såld? Om inte, vad vill du ha för den?



2012-01-28 @ 23:49:35
Postat av: Lina

Bästa syster yster, nu är det kanske dags för lite uppdatering? <3

2012-01-29 @ 10:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0