KRIG, KALAS & PUSSAR



Hej! Jag är världens sämta just nu - jag vet! Men som alltid så händer det sjukt mycket just nu så jag hinner liksom inte med att sitta så mycket vid datorn. Sitter och äter korvstroganoff med ris ur en matlåda jag hittade i frysen. Har haft barnkalas för William. 12 söta barn som har härjat runt här i 2 timmar - underbart! Ser ut som kriget här nu så egentligen ska jag städa men orkar inte.

Tänkte att jag bifogar en ganska nytagen bild på mig för att ni inte ska glömma vem jag är, hur jag ser ut osv! För jag vill ju såklart att ni ska stanna kvar hos mig! Som sagt är jag ju nu färdig USK och söker lite jobb då och då, annars kämpar jag för glatta livet med Matte B (JA, jag vet, har inte klarat den än) och läser lite andra strökurser för att ha någonting att göra. Historia A och Miljökunskap...då fattar ni vilket liv jag har va? Haha.

Har också numera en 6 åring - det ni! Världens underbaraste också. Det är jättespännande och han är det bästa jag vet. Molly är också det bästa jag vet såklart. Nu ska jag slänga mig på soffan och vila en stund innan jag tar tag i kriget här hemma. Ska försöka uppdatera snart igen. Har ju köpt mig en Belstaff jacka som jag förstår om ni vill se kanske? :)

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: :)

Du är nog en av världens vackraste tjejer :)

2012-02-23 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0