FLYTTA FLYTTA FLYTTA


Egentligen trivdes vi ganska bra nivåer lilla parhus och det var mest bagateller som man störde sig på då och då. Men att människor ska parkera mitt utanför ytterdörren är inte så roligt i längden...speciellt inte om man inte får göra likadant själv utan får sig en utskällning var och varannan dag! När man sedan får höra att man vanvårdar sina katter för att man inte har kattlucka (?) blir man också ganska trött. Även när människor anklagar ens barn för saker och skäller på dom för ingenting och när man själv säger åt andras barn då får man utskällning för det. Lär dig uppfostra dina egna barn innan du ger dig på mina!!!! Man TRÖTTNAR! Nu får det fan i mig vara nog! 💥

Så hittade vi vårt lilla hus tillslut - och vilken lycka! ❤️😍 1:a april går flyttlasset och det ska bli underbart! 😘  (Tack för att jag fick gnälla av mig lite men det var tvunget) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0