FYNDA FYNDA FYNDA


Nu när vi ska flytta river och rensar vi överallt! Det är mycket som ska slängas men det finns också väldigt mycket som går att återbruka. Jag har lagt ut mycket på olika loppisar på Facebook och fått sålt massor, det är ju jättekul att sakerna återanvänds istället för att det bara slängs! Nu har även barnen kommit på att det går att tjäna en liten slant på saker/kläder man har tröttnat på så dem  hjälper också till att rensa bland deras saker. 

Jag har inte shoppat på överdrivet länge (enligt mig) och när vi ändå skulle förbi byn igår så fyndade jag en jeansskjorta för endast 150:- Jag har letat efter en ett tag men inte hittat någon helt i min smak men denna fastnade jag för direkt👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0