Beroende av

Godmiddag! Jag måste ju bara börja med att säga TACK till min underbara pappa som passade mina barn igårkväll så jag fick spendera en helkväll i Borås, med mat på Oliven och sedan 5 rundor biljard på Poolhouse med en person som betyder fruktansvärt mycket för mig! <3 Jag förlorade dom 3 första gångerna och den 4dje gången när det började se riktigt jävla bra ut för mig så sköt jag i 8an OCH den vita..där förlorade jag bums! Men den 5e och sista omgången vann jag! Det kändes bra..det är riktigt kul med biljard faktiskt!

Idag är en ny dag med nya möjligeheter och nya överraskningar att bjuda på! Dock en ganska lugn dag..W & M ligger och sover i mammas säng, sötsaker :)
Jag måste tipsa dig om ett nytt album som kom ut iförrgår,
John Mayer - Battle Studies, man kan inte sluta lyssna till dessa vackta toner!

Over and out! Love


Kommentarer
Postat av: ?

Fin blogg! Tack själv för en underbar kväll :*) You go girl!

2009-11-15 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0