Jag är käääär

Yes, sitter och tittar på Johan Falk filmen på 4an. Har sett den ett 10 tal gånger men man får ju inte nog av Joel Kinnaman som spelar Frank Wagner. Han är det snyggaste jag någonsin har sett i hela mitt liv. Shit, jag tror jag är kär. Sådär kär som man var i kändisar när man var liten flicka på drygt 10 år. :)





Annars har helgen varit bra, varit med mina underbara vänner heeela helgen, jag älskar verkligen er! ♥
Var på IKEA också och tittade på ny soffa, hittade 2 stycken fina som jag vill ha, nu ska man bara bestämma vilken av dom och vilken färg man ska ha också! Kul!



                                                          


Imorgon blir det doktorn igen, halsflussen har kommit tillbaka! Tror det är någon av mina små troll som bär på detta elaka virus. Ska kolla dom också när vi ändå är där. Annars i veckan ska jag köpa bil & TV.
Längtar


/// Maja

Kommentarer
Postat av: Annie

hej, va roligt att du gillar den :) Kul att du oxå har ett stort intresse för Michael. Snart kommer ju this is it ut på dvd. ;D

Sen måste jag hålla mä, Joel Kinnaman. Riktig godbit. ;D hehe

kram

2010-01-20 @ 21:30:29
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0