KÄRLEKEN ÄR

Kärleken är underbar, kärleken är svår.
Jag hoppas att alla människor får chansen att uppleva riktigt jävla bra kärlek någon gång i livet, för det är alla värda. Det är bland annat kärleken som formar små människor till vilka dom blir när dom blir stora.
Kärlek är en viktig ingrediens i livet. 

Jag tror det finns någon för alla, det gäller bara att hitta.
Man behöver inte någon för att överleva, livet blir nog bara en smula romantiskare. Själv har jag varit kär 3 gånger i mitt liv, riktigt kär alltså, och jag har haft långa förhållande med dessa 3 killar. En av dom har alltid varit speciell för mig och han betyder så mycket för mig. Vi träffades första gången år 2000 och har sedan stått varandra väldigt nära. Jag är så glad att jag fick möjligheten att träffa honom.


Jag vill träffa drömprinsen en dag, men det dröjer nog, jag är inte redo för att bli kär på långa vägar, jag behöver hitta tillbaka till mig själv och bara få vara. Det är ganska härligt att bara behöva tänka på sig själv och mina barn. Som det känns nu tror jag inte att jag vågar bli kär, jag är så fruktansvärt rädd för att bli sårad igen och därmed är jag hellre ensam.


Sen finns det bra och dålig kärlek.
Jag har varit med om båda och jag föredrar bra kärlek.


                                                   




love, peace & understanding            // m a j a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0