hjäääälp!

Har pluggat konstant sen igår kväll. Vi har cirka 11 olika saker att göra till skolan och ingen vet riktigt när allt ska vara inlämnat och klart. Alla säger olika så det känns lika bra att göra färdigt allt till skolan börjar igen - v8. Men hur kul? Jag ska erkänna att jag käkar choklad idag igen (fy på mig) men jag ska ha mens vilken dag som helst så då får man äta lite choklad - inte sant? Drygt som attan!

Var ute och sprang 40 minuter nyss också, det behöver jag. Kollade just på min mage och herregud jag får ångest. Ser ju nästan gravid ut. Så säg säg SÄG att magen kan bli lite....hrm...fet? innan mensen? Vore väldigt tacksamt!

Jag måste ta tag i det här med chokladen nu känner jag. Jag måste sluta. Max 10 bitar i månaden, är det lagom? (då menar jag sånna där små bitar) Är det tillåtet? :E

Stackars mig!

Kommentarer
Postat av: Katrin

HAHAHAHA....du är så jädra rolig! Keep it going

2011-02-08 @ 20:43:04
Postat av: Hanna

Du kan vara helt lugn Maja ;) Magen blir jättestor innan mensen, hade ångest igår innan jag insåg anledningen till mitt eget midjemått :P



Kram på dej (kan nog hälsa från hemtjänsttanterna också :)

2011-02-10 @ 14:31:31
Postat av: maja

Tack tack tack Hanna - nu känns det mycket bättre! :) Kram på er & hälsa dom andra <3

2011-02-10 @ 21:40:38
URL: http://littletingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0