Bitter

Det finns så jävla mycket ilska...och jag är så jävla bitter. Hur fan kan man lämna någon i en sådan här situation? Det är så jävla egoistiskt och så jävla sjukt.
Så fruktansvärt jävla elakt
.

Här sitter jag med 2 barn & kommer ingenstans för du tvingade mig att sälja min bil, medans du lever loppan varje jävla dag. Du har varit ute och festat varje helg sen den dagen. Du kan åka var du vill, när du vill. Och du bryr dig inte ett jävla skit om barnen. Dom är bara intressanta när dom ska visas upp för släktingar & vänner. Då går det minsann bra....och på julafton. Då ska du ha henne, då är hon viktig. Där ser man. Men jag som har slitit ensam i 5 månader nu, jag har inga rättigheter eller?

Ni drar igång en jävla rättsprocess och vårdnadstvist i rätten.
Vad är det för jävla stil?

Men jag är inte förvånad över det.
Om man gör så som du gjorde i augusti, då kan man nog göra va fan som helst mot människor.



Peace.

Kommentarer
Postat av: Stina

julafton går bra minsann, men juldagen va inte lika intressant va?..

2009-12-21 @ 18:02:24
Postat av: Maja

Precis, juldagen var inte alls lika intressant..då var det fest som gällde framför sin dotter!!

2009-12-22 @ 12:40:29
URL: http://littletingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0