maja gillar avatar & alla mina älsklingar <3

I fredags såg jag Avatar som har biopremiär nu.
Jag tyckte att filmen var fruktansvärt bra så jag ångrar verkligen inte att jag såg den.
Personligen tycker jag att filmen var väldigt bra för att vara "overklig", de har verkligen lyckats. Sen var filmen en aning för lång för att se på bio enligt egen åsikt. Men det är en film som jag säkerligen kommer att se igen.


           
           


Mammas lilla guldklimp, älskar dig pojken <3

          


Idag satt Molly upp för första gången alldeles själv utan stöd och allt. Ca 2 minuter eller något innan hon tippade åt sidan :) Gullunge


         



älskar er flickor <3


   



man lämnar inte sin livskamrat när det är som svårast, men det gjorde du, du har djävulen i dig.


love. maja

Kommentarer
Postat av: Fredrica

älskar dig med!

2009-12-22 @ 22:53:39
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0