Jävla k*k-huvud

Jag är så jävla ledsen, det är helt sjukt. Jag hade grävt ner alla känslor så jävla långt ner i mitt hjärta som det bara gick, men tro fan att du ska komma och gräva upp skiten igen.
Jag hade gått vidare, jag var någorlunda lycklig, men självklart ska du förstöra mitt liv...igen. Du är så jävla bra på det, jag tror att det är det enda du är bra på faktiskt....


Varför tvingade du mig att sälja min bil när du ändå skulle dumpa mig 4 månader senare?
Varför tvingade du mig att säga upp min lägenhet och flytta när du ändå skulle dumpa mig 3 månader senare?
Varför sa du till mig att du aldrig skulle lämna mig när du slängde ut mig och mina barn 2 månader senare?

 

Det är så mycket i min kropp som måste ut, jag är inte direkt trevlig längre, det har gått för långt. Du har varit så grymt elak mot mig...och att du inte ens tänker på barnen, det är skrämmande.


Jag känner att jag har så jävla mycket hat i mig. Jag hatar så jävla mycket, det finns inte ord för det. Hur kan man göra så här mot någon människa som ni har gjort?
Anklaga en oskyldig person för mobbning är ganska allvarligt vet ni


Jag har tyvärr ingen livsglädje längre...

Kommentarer
Postat av: Fredrica

dina barn är din livsglädje, din familj, din häst och så jag såklart :D

2009-12-10 @ 20:42:48
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0