HURRAY för mig.

Hurra Hurra för Maja. Äntligen, och då menar jag äntligen, har jag köpt mig en ny väska. Ni ska veta att jag inte gjort detta på 6 år. Jag har aldrig riktigt hittat någon som jag gillat, då ska jag tillägga att jag inte har letat så överdrivet mycket heller. Eftersom jag har barn så har jag alltid med mig min Emmaljunga skötväska så jag har aldrig riktigt haft behov av det.
Men nu äntligen hittade jag en som jag klickade med!


Jag åkte in till Borås en snabbis och kika på stan, hade sett en fin klänning jag ville ha på Gina Tricot, men hittade den inte i butiken, som tur var fann jag en annan fin klänning på H&M som fick följa med mig hem, och när jag ändå var där passade jag på att köpa med mig ett sånt där litet gulligt lipgloss som ser ut som en cupcake :)


D A G E N S. 



Tunika: Carlings
Kavaj i manchester: 6 år gammal, från garderoben
Sjal: H&M


Nu blir det duschen och sedan vidare på födelsedags partaj! See ya.


Kommentarer
Postat av: * Em

Allt bra? :)

2010-04-25 @ 13:25:00
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: J'licious L'licious

sv; kul att du är med! glöm inte att skriva i din blogg att du är med hos oss och tävlar :)

2010-04-25 @ 19:24:14
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0