2010

2010 börjar  mot sitt slut här är en sammanfattning av ditt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jajamensan ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Neee!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:  Japp, min kusin fick en liten bebis
4. Dog någon som stod dig nära?: Jag tror inte det
5.Vilka länder besökte du?:  Spanien och Danmark
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Ja det finns en sak men det behåller jag för mig själv
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?:  25/12
8.  Vilken var din största framgång 2010 ? Att jag har varit stark hela året och gjort saker för mitt bästa!
9. Största misstaget?: Han

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja
11. Bästa köpet?: Min soffa tror jag :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Mina barn :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Kärlek vid sista ögonkastet, Gubben i lådan, Fuck you och många fler
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Varit ute mer på hösten/vintern
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Suttit vid datorn
18. Hur tillbringar du julen?:  med min familj och släkt!
19. Blev du kär i år?:  absolut inte.

20. Favoritprogram på TV?: Ensam mamma söker och Greys Anatomy
21. Bästa boken du läste i år?: Bedragen - läs den!
22. Största musikaliska upptäckten?: Jadu, många, men fick upp ögonen för Familjen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:  Systemkameran :))
25. Något du önskade dig men inte fick?: nope. jag har allt man kan önska! skulle ju iofs inte sitta fel med en v70!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Jag var med min familj
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Jag tror faktiskt inte det!
28.  Hur skulle du beskriva din stil år 2010?:
 Mycket koftor och sjalar tror jag haha
29. Vad fick dig att må bra?:  Hela min familj!!! <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: jag drömde om joel kinnaman :)
31. Vem saknade du?: En vän som stod mig väldigt nära..
32. De bästa nya människorna du träffade?: Många!
33. Har du legat på sjukhuset?:  Nej (peppar peppar)
34 .Hur ska du fira nyår? Med bubbel!
35. har du varit lycklig detta året? ja det har jag!
36. det bästa med hela 2010? sommaren 2010 :)
37.  Tror du 2011 kommer bli bättre än 2010? det vet man aldrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0