GÖTEBORG

Ikväll blir det Göteborg! Ska åka hem till bästa Matilda på lite party då hennes gubbe är i fjällen! :)
Funderar på om jag ska ta bussen eller om jag ska köra in själv...mycket billigare att köra in själv, men ganska krångligt att hitta dit. Lättare om man tar spårvagnen från Centralen. Blir nog så troligtvis. Råna mig bara, gör det bussfan. :P Svindyrt att åka ju... 95:- enkel resa. :O





Nu har William varit hos sin pappa i en hel vecka, det är hemskt jobbigt att vara utan sina guldklimpar ska jag meddela. Var tvungen att ta vägen förbi igår och pussa lite på honom. Han är underbar.

Och lilla Molly, hon har lärt sig att ställa sig upp i sin spjälsäng nu. Så på morgonen så står hon och hoppar och pratar/skriker som en vilde i sängen, mycket effektivt sätt att väcka mamma på! :) Nu när hon har varit så förkyld också så har jag inte sovit många timmar dessa nätter som passerat...går runt som en zombi! :D Tänk om man ändå hade haft någon som hade delat på ansvaret...så kunde man fått sova ut någon gång. Hade inte varit fel.


Som sagt ikväll blir det Göteborg. Vad ska man ha på sig? Har lite olika förslag här då:

♦ Svart fodralklänning, massa armband, leopardleggins
♦ Vita jeans, oversiza skjorta, stora trä-örhängen
♦ Lack-leggins, t-shirt/linne, armband
♦ Leggins med skinndetaljer, stickad tröja, armband





Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0