Barcelona

Helg helg, väldigt mycket helg! Fan va härligt med helg!
Fredags bar det av till Göteborg, till Matilda och Mattias. Mattias fyllde år och hade lite partaj, mycket trevligt må jag säga, det var längesen jag och Matilda festade ihop, så det var fantastiskt roligt att träffa henne må jag säga. Med på festen var dessa snyggingar:



Igår blev det robinson med Fredrica och sedan vidare till hotellet med henne & Sandra. Det var mest trist igår kan jag ju säga, men var i gott sällskap så det löser allt :) Upp idag klockan 06.30 efter 2 timmars sömn och flytta hästarna. Wie, äntligen! Så himla roligt och skönt. Nu ska jag bara köpa bil också, kan ju inte bestämma mig...svårt det där.


Vad man än gör så blir det fel, hur man än vrider och vänder på sig så blir det också fel. Jag är så jävla trött på att det aldrig kan vara bra. När man bara vill väl. Jag ska sluta bry mig bara, det blir bäst så.


Peace.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ha ha kul att du lagt upp den bilden på baby jane :) ska fixa en plansch snarast!

2010-01-31 @ 21:53:18
Postat av: maja

ja dom är ju så snygga!! ;P haha wieee!! då har jag något att titta på :D

2010-01-31 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0