Onödigt!

Min lilla dotter har fortfarande feber, 39,4, men hon är ovanligt pigg idag så jag hoppas det går över tills imorgon. Hon får ju alvedon var 4dje timma. Hon äter och dricker bra så jag är inte orolig. Så det blir en lugn hemmadag med mina två små sötnosar. William ligger i soffan och tittar på Pippi på dom 7 haven.

Vi har varit sjuka hela jävla Januari. Det är alltid såhär, får väl börja planera in min sjukdomstid i almanackorna resten av mitt liv. Så att alla vet. Slapp sjukhuset denna gången iaf. Eller ja, jag har ju varit hos doktorn 4 gånger, men jag behövde inte bli inlagd :)


Imorgon hämtar vi min nya soffa :) Det blir en Ektorp hörnsoffa, svart, med bäddsoffa. Ska bli så härligt med ny soffa!


Nu blir det frukost för min del!
Peace // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0