10e September 2010

Shoot! Vaknade av min väckarlampa (!) klockan 6.30 idag, upp och iväg på möte klockan 7. Hem igen klockan 8 och njuta av värsta lyxfrullen tillsammans med inspiration från Sofis Mode.


Haha, värsta lyxfrullen syns ju inte på denna bilden dock, här är ju bara min goa youhurt med START i :) Men det ligger några goa mackor jämte!

Idag har jag inga lektioner i skolan men dock jäkligt mycket skolarbete som ska vara klart efter helgen. Läsa igenom kapitlet om mage/tarmkanal samt om urinorganen m.m. Spännande men dock vääldigt mycket på en gång.

Ringde till min kära far innan också, han borde åka med mig till IKEA idag anser jag..vill köpa ny säng, nytt soffbord och en matta till vardagsrummet!
Håller mina tummar att han hänger med.


Annars är dagen fullspäckad:

¤ Skolarbeten X 4
¤ Tvätta
¤ Inhandla en ny kajalpenna
(min dotter har använt den till eget bruk)
¤ IKEA
¤ Hämta William och Molly på dagis
¤ Lämna dom hos sin pappa
¤ Hälsa på min Fredrica
¤ Dricka drinkar

Nu ska jag försöka slita mig från Spotify och hoppa in i duschen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0