14:e September 2010



Om 1 timma och 30 minuter fyller jag 24!
Antecka.



Titta vilken härlig bild min mor tog när hon var i Turkiet för en vecka sedan :)


 Så jävla underbar låt. Lyssnade jämt på den 2008 <3

Newton Faulkner - Dream catch me



Min bror försöker trycka in lite Matematik i min hjärna ;)


Pluggat heeeeeeela dagen. Mamma och min söta broder kom hit och förhörde mig..stenhårt ska ni veta! Men jag lär mig ju, vilket är mycket bra! Prov i Matte B och Medicinsk Grund framöver.

Nu sitter jag och glor på någon utfrågning med alliansens partiledare, har ju inte bestämt vad jag ska rösta på än så det kanske kan ge nått. Den som lever får se.


Shit vilket knasigt inlägg :)
Nu ska jag räkna lite ekvationer och sedan sova
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Tack för din kommentar, det var roligt att höra din åsikt :)

2010-09-15 @ 10:17:24
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

lycka till med matten!! känns det tufft så be margareta om hjälp, hon är dunder bra!!

2010-09-15 @ 13:20:09
URL: http://www.metrobloggen.se/smuliz8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0