Torsdag kväll med K.

Ser det inte gott ut?
Jag och min hemliga kompis lagade lite mat igårkväll och tittade på tv.




Igår blev jag av med min Mulberry plånbok ju...ringde polisen idag och kollade om dom hade fått in någon som kanske kunde vara min men det hade dom inte, men så sa hon att i de flesta fall så vill den som hittar plånböckerna lämna tillbaka dom själva..så då kom jag på att dom kanske hade försökt nå mig. Mitt nya nr är ju hemligt som alla vet (har ju alldeles för många beundrare) men jag har fortfarande kvar det gamla på ett kontantkort. Så jag bytte simkort och voila, 4 röstmeddelanden. Det var en snubbe som hade ringt mig och hade min plånbok så jag ringde upp honom och han ba "asså min son, 13 år, hittade din plånbok och han vill ha stålar" ...eh...jaha hur mkt då liksom? Jag hade inga kontanter hemma utan det låg i plånboken och mitt kontokort är ju spärrat. Men vi möttes vid Willys för jag ville gärna kolla igenom så att alla kort och pengar låg kvar i min plånbok (alla mynten fattades, ca 40:-) men sedlarna var kvar. Han fick 200:- (hade inte mer) men då sa han "men asså kan du inte ge oss lite mera..?" HALLÅ??? VADÅ MERA? JAG BLEV SÅ JÄVLA ARG.
Sen tyckte han att vi skulle fika i skolan också...så nu har jag typ köpt en ny vän eller vadå?KUL.


Tur att han INTE visste vad plånboken var värd :-)
Hehehehhehe.

Natti, PUSS

Kommentarer
Postat av: My

Gillar din blogg! Allt väl? :)

2010-09-24 @ 08:23:42
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV: Nej, jag är inte journalist, tycker bara om att skriva :)

2010-09-24 @ 09:03:38
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: LINA K

Tuuur att du fick tillbaka plånboken iaf, men lite knäpp stil av honom att be om mera pengar osv! =/



Ser jättegott och mysigt ut på bilden! =)

2010-09-24 @ 12:34:12
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Bergström

Sv; Tack, fast nu är hon omusklad & bedrövlig efter skador osv. 16 år gammal, har haft henne i 9 år :)

2010-09-25 @ 12:58:10
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0