WOW - VILKEN DAG!



Idag har varit en riktig kanondag :-)
Jag satte mitt sista MVG i Rehabilitering/Habilitering kursen, jag fick G på matteprovet jag berättade om förra fredagen (21,5 av 28 poäng) och skrivit på papprena hos nya chefen!

Jag känner mig så duktig och stolt över mig själv! Jihoo!
...och bara för det så spontan-shoppade jag en jättesöt tunika för 250 kr inne på Shop Around the Corner :-) Visar imorgon tänkte jag!


Imorgon blir det Baby & Barn mässan i Göteborg med mina älskade barn och en vän - mycket trevligt! :-)


Nu börjar Varning för barn - hahaha!
Kramar


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej :) fin blogg du har :) allt bra med dig?

2011-04-16 @ 12:40:32
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0