Ge mig värme

Brrr. Har kurat ihop mig i soffan med en rejäl filt och en påse kinapuffar & ska sätta på Johan Falk - De Fredlösa snart. Jag fryser. Jag fryser fast elementen är på max, jag fryser fast jag har en varm kofta på mig. Jag tror jag fryser för att jag är nere - nere på botten igen. Varför kan dom inte bara sluta jaga mig? Varför kan jag inte bara få vara ifred? Det är så orättvist, allting är så orättvist. Det är ju JAG som är offret, det är ju JAG som har blivit lämnad ensam med mina barn. Det är ju JAG som kämpar för att komma upp över vattenytan igen. kan dom inte bara sluta trycka ner mig igen? Jag vet inte hur länge jag orkar kämpa...för det tar energi från mig. Förra veckan nådde jag botten. Det var fruktansvärt.

Jag är stark & jag blir starkare.


Dagen har varit bra, i all ära. Hände dock ett litet missöde när jag hade kissat förut. (Och jag skojar inte, jag hade BARA kissat) Det blev typ stopp i hela toaletten och när jag spolade så åkte vattnet uppåt istället för neråt. EH. Shit, det är mycket man måste lära sig som ensamstående, men att laga ett stopp i toaletten tänker jag då fan aldrig lära mig! Ringde hit min älskade livskamrat Koffe som fick ta hand om problemet. Det visade sig då att William hade slängt i papper från hans yogurt kartong i toaletten. Smart William! Jahopp, bara tacka och ta emot, fick tillbringa sisådär 30 minuter på att torka golvet och skura det med JIF så att det blev rent och fint igen...

Dagens önskan: Jag önskar att jag & min familj vore oberoende av pengar! :)


Jag bjuder på lite skratt: http://www.youtube.com/watch?v=-zHVW7Zy_vg 
Nu väntar film & sen sova! Puss/M.


Kommentarer
Postat av: Fredrica

han tyckte säkert det var jättebra att slänga pappret i toaletten ;) ska försöka hitta en tröja till dig! men lovar ju inte att de har några i seattle.. pusss

2009-11-17 @ 13:52:14
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0