Monday, bloody monday

Ny dag, ny vecka & nya upplevelser!
Sitter i soffan med en snorig liten Molly och nästan ignorerar den stökiga lägenhet vi befinner oss i. Tvätten ska vikas in i garderoberna, golvet ska dammsugas och moppas, disken ska in i diskmaskinen. Jag har en heldag med städning och tvättning framför mig som jag inte direkt ser fram emot. Kom hit och hjälp mig någon? Nedå, det ska nog gå bra, sätter jag bara på min spellista från Spotify med bla Major Lazer, John Mayer, The Legends, Kent, The Attic, Miss Li och alla andra sjönsångare så ska du se att det går alldeles utmärkt och blir beträffligt fint! Jag har gröna tapeter i mitt sovrum, den värsta av alla färger man kan ha på en tapet enligt mig, jag mår typ dåligt såfort jag ser den :O Annars gillar jag min lägenhet ganska mycket, ligger väl inte helt okej enligt mig, har nämligen ALLA fönster utmed vägen och det är jobbigt när folk man ogillar åker på varje dag...lustigt att dom alltid kör i 4 km/h utanför mitt och har glosylt i ansiktet varje jävla gång! Man får verkligen aldrig vara ifred. 


Dagens outfit:
Svarta leggins med skinn på framsidan, vit Rollingstones tshirt & sjal, lite Rock´n roll känsla, det gillar vi! 
Dagens melodi: The Amazing - Dragon
Dagens vill ha: Min efterlängtade tatuering, Michael Jacksons film This Is It & den söta blusen från Odd Molly är ju bara ett par exempel...





Just det, så kom vi till mina tatueringar. Jag har ju en fjäril i svanken (det är ingen tribal) och ett kinestecken på handleden...men jag vill ju ha mer! Jag vill tatuera min ryggrad, typ i stil med Pamela Anderssons tatuering och så vill jag ha en till tatuering på innerarmen, högersida. Koffe har lovat att skissa ihop något utifrån mina order :) Återkommer ev. med skiss

Musik är ju ett jättestort intresse jag har också, så inom kort tänkte jag lägga upp en svinbra spellista här så får vi se vad du tycker om den! :)


Love, Peace & Understanding /M.


Kommentarer
Postat av: En Medelhavspirat

Grym musiksmak du har hehe! Och kläderna låter riktigt heta! Hoppas mollys snuva går över också! Skepp ohoj :*)

2009-11-16 @ 12:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0