Tandläkaren

Hej

Idag har jag varit en mycket duktig flicka, jag har nämligen varit hos tandläkaren! Va sådär 3 år sen sist, så det var väl på tiden kan man säga...Gick så bra så, jättefina tänder, jättefint tandkött och INGA hål. Helt överlycklig. Jag fasar alltid när jag ska till tandläkaren, jag är tandläkarrädd :O Fast idag hade jag to m glömt att att jag skulle dit...så jag hann väl aldrig bli nervös :) Tur det! Haha.

Allting känns så himla bra, jag har verkligen tagit tag i mitt liv. Varit hos tandläkaren, anmält mig till Matte B, bokat dop (jippiee), planerat min framtid. Toppen!

Klart att det finns vissa jobbiga saker också som du vet, men allting ordnar sig, det håller jag tummarna för. För jag är jäkligt trött på all skit som har varit nu, nu är det min tur att vara lycklig rakt igenom.

12 December ska min lilla bebis bli döpt :) Molly Oliwia Eriksson ska hon heta. Gudföräldrarna blir min lillebror och Sandra. Det är jag jätteglad över. Jag ville egentligen haft ett stort dop med många bjudna och fika i församlingshemmet, så det blir ju inte som jag ville haft det egentligen, men eftersom omständigheterna är som dom är så får man göra det bästa av situationen! Och detta blir nog också toppen!

Love! /M

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilket fint namn hon ska heta:)

2009-11-26 @ 13:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0