Otur?

Vilken jävla dag det var igår!!! Fy fan säger jag bara...Prästen var ju här idag och gick igenom dopet. Sen skulle jag åka och handla potatissallad och revbensspjäll på Coop i Skene (ja, jag vet, Coop i skene är ganska skabb fast dom har goda revbenspjäll) fast jag tänkte att jag tar stallet snabbt och mockar iordning. Stod där och mockade, (hade inga stallkläder utan jag hade jeans, tröja, väst & min dyra skinnstövlar(!) - ja jag vet, jag är knäpp) Då hör jag massa hästar komma i full fräs mot stallet och det kändes inte alls som att dom var där dom skulle - i hagen alltså. Mycket riktigt var dom på vift. Det var bara till att ut och leta efter sisådär 5 hästar. Och alldeles själv var jag också.. så jag sprang in och fick på mig Petras gummistövlar och slängde med mig lite kraft. Ingen av hästarna hade ju grimma på sig heller :o Det tog väl sådär 2 timmar, det ösregnade och jag frös men hästarna fick jag in. Jag borde nog egentligen tagit ett kort på mina byxor för dom var JÄTTEleriga, helt prickiga överallt, och jag som skulle gå in på Coop och handla! :O När jag skulle åka från stallet så hade jag backat ner i leran och kom inte därifrån, det var tydligen bakhjulsdrift på volvon...så snälla Fredrik fick komma ut och hjälpa mig att bogsera upp bilen. Tack! Jahapp, när jag väl kom till Coop var ju maten jag skulle ha nästan slut, åh va trött jag blev. Men jag fick i mig maten och precis när jag hade ätit så ringde min mobil.... ÅH, jag blir irriterad när någon som jag inte vill ska ringa mig ringer.


Jag känner mig lurad, bedragen & jävligt sviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0