Tjock?

Jag känner mig tjock. Jag känner mig fullproppad med en jävla massa tankar och känslor. Blandade känslor som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Lycka, sorg, glädje, förtvivlan, värme, kyla...Jag skulle nog behöva gråta ut, gråta tills det inte finns en enda tår kvar. Men jag orkar inte. Det är för mycket nu, jag orkar inte. Blir lite apatisk rent ut sagt. Men det kommer att gå över, en vacker dag känner jag ingen smärta längre.
Det vet jag, jag är ju stark.




Lördag igår. Jag var i Borås och roade mig. För det var verkligen roande & det behövde jag. 




       









Söndag idag - 29 November 2009 - Julskyltning i Kinna.
Min älskade Mamma kom hit och hälsade på! Vi gjorde iordning Williams paketkalender som han ska få på tisdag. Det ska bli så kul & spännande att ge honom den :) Sedan gick vi en sväng på julskyltningen, men det är ju inte alls lika bra som när jag var liten..jättetråkigt. William fick iaf träffa tomten, han blev glad och det värmer så i mitt hjärta. När min familj är glada blir jag glad.



                     
    


Nu ska jag köpa pizza & kolla på nya Wallander filmen :)


Love, Peace & Understanding / maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0