Östra Sjukhuset

Det finns saker som påminner mig om tiden på Östra Sjukhuset. När jag badar Molly varje morgon känner jag doften av hennes tvål som hon hade där, när jag klär på henne kläder vi köpte till henne där, när jag träffar människor som vi träffade där osv osv osv. Jag kan känna att jag saknar tiden på Östra Sjukhuset. Jag kan t om gråta över det. Varför är det så? Varför saknar man något som man bara ville komma så långt ifrån som möjligt när man väl satt där? Jag tänker på Mollys sjukdoms tid varje dag. William var helt såld på skeppet i lobbyn & han charmade alla.

Det var en jättejobbig tid så varför saknar jag den?


See you. /M

Kommentarer
Postat av: Johan

tack så mycket :) har du också fötterna på jorden?!

2009-11-24 @ 01:52:22
URL: http://anderssonjohans.blogg.se/
Postat av: Kay

Vi saknar er också <3 Kram

2009-11-28 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0