Stark, Starkare, Starkast

Jag kan inte slita mig, jag har så mycket inuti som måste ut ur mig men det säger stopp så fort jag börjar skriva. Beror nog mycket på att jag är rädd för vilka människor som läser min blogg och för vad folk ska tycka om mig, men det kan ju inte vara fel att vara nere på botten ibland, jag har ju blivit sviken av någon som stod mig närmast hjärtat...detta är bra terapi skulle jag kunna tänka mig, jag gör ett försök iallafall. Jag skulle vilja ha mer tid, dygnet skulle varit si sådär 30 timmar istället för 24, då hade jag hunnit lite mer, hunnit träffa alla underbara människor i mitt liv & ändå hunnit ligga på latsidan och tagit det lite lungt också.
Just nu känner jag mig bara arg och bitter på honom. Jag har fått en annan syn på mitt liv, jag har blivit klokare, starkare och snyggare efter detta! Det är bra, JAG är bra! Glömma & gå vidare.


Mitt hjärta brast i tusen bitar, nu försöker jag limma ihop det


I Januari 2010 börjar jag plugga Matte B, ett steg närmare min dröm ---> Sjuksköterska, det känns så otroligt bra att jag äntligen har tagit tag i detta, svårt kommer det bli, jag är sämst i Matte. Jag & Sandra funderar på att flytta upp till Skövde...jag tänkte plugga där och hon börja jobba. Lite svårt med mina sötsaker, deras pappor blir väl inte jätteglada på mig då, men det hade varit så underbart att komma bort från denna skithålan jag lever i idag. Ett tag iallafall!


Dagens låt: John Mayer - Heartbreak Warfare
Puss till alla mina söta vänner! jag saknar er!
Love. Maja






Kommentarer
Postat av: Sara Skara

Maja, klart du ska flytta!!! Skövde-skara 20 min!! :)

2009-11-19 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0