back in black.

Ligger i soffan omvirad av min asgoa filt och min brors asgoa luvtröja (säg inte till honom att jag har den, snodde den från honom häromdagen) och bara slappar framför Fångarna på fortet :) Finns tusentals saker som jag borde göra innan jag somnar - duscha, laga mat och plugga matte B -  men jag orkar fan inte. Tänker ligga kvar här tills jag somnar!

Har varit i skolan hela dagen lång idag. Vi hade "lära känna" lekar och skulle rita en del av ansiktet på alla personer i klassen och till slut då så blev det personen ifråga (fattar ni), haha, det var iaf riktigt roligt :) Imorgon ska vi börja läsa Medicinsk Grund, det ska bli intressant.

Förresten är jag glad. Jag har hittat mina vinterboots nu, så ska bara inhandlas också :)



Bild från SIESTA FESTIVALEN 2010



Puss

Kommentarer
Postat av: JENNIE

SV: Haha ja det är tur att vi alla tycker olika ;)

2010-08-29 @ 20:20:06
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej...Hittade hit till din blogg!! Hur går det med pluggandet?? Kram :)

2010-08-30 @ 19:27:15
URL: http://metrobloggen.se/smuliz8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0