Lördag varje dag.

Lördag kväll. Helg. Barnfri helg. Ja vad ska man säga, vaknade kl 12.30 idag efter en lååång natt igår :-) Gick upp och tog en dusch och sedan iväg och spanande efter en sak till mitt projekt jag håller på med. Hittade vad jag skulle ha för ynka 40:- :-) Blev jättenöjd. Åkte sedan till min häst och tog en långpromenad med honom ♥ Åkte hem och grejade lite med mitt projekt och sen körde jag min granne till hans kompis...och nu sitter jag här. Det är ju Robinsonfinal idag så självklart sitter jag bänkad! Senare ikväll blir det utgång.
Hoppas alla får en fin Lördag.

Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

sv kommer inte ihåg vad vi skrev :)

2010-12-19 @ 12:49:21
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: linnea

hej darling! saknar dig, vi måste ses snart <3

2010-12-19 @ 16:11:40
Postat av: Marieh

Låter som en skön dag :)



Sv. ja tyvärr, ännu större anledning att kritisera.

2010-12-19 @ 21:50:38
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0