Nu kan du få mig så lätt...eller?

Ibland stör jag mig så fruktansvärt mycket på mig själv!
Jag vill bara ha det/den jag inte kan få. Om jag hade haft möjlighet att få det/den så hade jag inte varit intresserad. Sån är jag - och jag stör mig så på det. Innerst inne vill jag ju inte, absolut inte till och med - men nu bara för att det inte är möjligt så vill jag.

ÅH, vissa jävla egenskaper hos sig själv skulle man ju bara kunna radera! Så mycket enklare allt hade blivit då.


Men det är ju det; ibland känner jag mig ensamast i hela världen. Jag är 24 år och har 2 barn och redan ensamstående..det är väl klart att jag är avundsjuk på människor som bor ihop med barnens pappa och är lyckliga. Så ville väl jag också ha det...jag ville väl inte bli lämnad 4 dagar efter att vi kom hem från sjukhuset med Molly.


Ärsch, kärlek är inte allt - jag VET.
Men ibland känns det så hopplöst..

Kommentarer
Postat av: :)

Du har ju lilla mig <3 puss

2012-02-27 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0