24 Februari 2010

Ny morgon, nya möjligheter, nya andetag! Jag har inte skrivit på länge, det har hänt så lite men samtidigt så mycket. Ganska mycket känslomässigt. Just nu är det både bra och dåligt, glädjande och upprörande. Men det är väl en del i livet. Livet är inte lätt och det ska det nog inte vara heller. Alla människor går i genom faser i livet som är jobbiga, förr eller senare, var så säker. Vi kommer inte ifrån det.

Denna helgen som strosade förbi var också av bra slag. Biljard + badtunna kväll!



När vi gick hem på morgonen tog vi lite fina kort i snön! Hur mycket som helst var det och vi var ju inte direkt klädda för promenad i 90 cm snö, men det gick, fick tömma skorna på snö när man kom hem bara!




Jag är lite sur, jag har tappat bort min kamera. Jag vet verkligen inte var jag har lagt den: Inte i byrån i hallen, inte under soffbordet, inte i tvhyllan, inte i soffan, inte i köksskåpen, inte i sängborden, inte hemma hos pappa... Något förslag på var den kan ligga?

Fast lite gladare blev jag igår när min This is it film landade i brevlådan! Äntligen!



Idag är det en trist dag! Tvättar, städar och rensar. Har rensat Mollys kläder, leksaker, Williams kläder, leksaker, mina kläder och annat bröte som står nere i källaren. När jag flyttade var det ju bara liksom ta allt som är mitt och sticka fortast möjligt! Finns grymt mycket som ska slängas, men barnens kläder, iaf bebiskläderna, sparas.

Nu ska vi snart ut och åka pulka och sedan hem till gammelmormor och gammelmorfar och äta lite middag. Ville bara meddela alla att min Matte B går bra nu. Mohaha!

Love, see you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0