HELG!

FREDAG!
iDAG jag har hjälpt min vän Petra att flyttpacka, jag vet ju själv hur jobbigt det är att flytta så jag tänkte att jag skulle hjälpa henne lite! Efter det var det dags för William att göra sin 4 års kontroll & Molly sin 8 månaders kontroll, vilket gick super duper bra! Perfekta ungar helt enkelt! ♥
Skulle egentligen åkt ner till min vän Matilda i GBG idag men min pappsi är fortfarande sjuk och orkade inte ta hand om mina busingar! Så vi bestämde att vi tar en hel helg nästa vecka istället då jag är barnledig, ska bli wonderful :)

LÖRDAG!
Idag bär det troligtvis av till Varberg för att hälsa på mammii! Gå lite på stan och äta god mat och bara mysa var det tänkt.

SÖNDAG!
Slappardag, ska inte göra någonting överhuvudtaget! Helt ledig. Kom hit och hälsa på vet ja :)

NEJ. Det går inte att ladda upp bilder för tillfället, jag som hade en så vacker bild på min vän Matilda. Attans också!
Jag hade inte så mycket att skriva idag, men innan jag slutar kommer det lite musiktips :)

Kurt Nilsen - Crazy crazy nights
3OH3 - Stillaround
Pop Evil - Somebody like you


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0