Känn ingen sorg för mig i Göteborg

Trevliga dagar som har seglat förbi. Igår spenderade jag dagen i Göteborg med härliga Kay! Det var jättetrevligt att träffa henne igen, det var längesen sist och utanför sjukhusets dörrar. Vi shoppade som dårar och några plagg jag fick med mig hem var en skjorta, en fodralklänning, skor, smink, leggins och kläder till barnen. Mycket bra köp. Sedan blev det mat på Pizza Hut. Älskar deras pizzor så det var toppen över i:t igår. :)




Bästa av allt var att personalen på Pizza Hut tog fel betalt när vi skulle betala så vi fick maten billigare, så vi kunde shoppa ännu mera ;)


Denna oversize-skjortan följde med hem från Topshop



I love my shoes



Ett litet tips till alla småbarnsföräldrar: Majskrokar


Inte direkt någon nyhet, men dom är bra att ta med sig när man ska iväg. Både till bebisen, lillkillen och till dig själv! När jag handlade dom köpte jag 2 paket, hårinpackning och en citron på Kvantum i Varberg. Kassörskan viskade lite försiktigt till mig: "Du behöver inte skämmas för att du gillar Majskrokar, det gör jag också, dom är faktiskt goda" Haha, "Jaha, ja, dom är till min 8 månader gamla dotter" svarade jag med ett leende. Kassörskan blev lite smårosig och kinderna och tog betalt! :) 

Jag är så sugen på ett par Hunter Stövlar, Kay inspirerade mig med en sjukt snygg outfit igår! Men vilken färg ska man välja egentligen? Svarta som matchar till precis allt, eller ska man satsta på färgade?



Hittade denna sjukt snygga modellen från Jimmy Choo, någon som vet var den går att få tag i någonstans?





Vi ses, ha det toppen.
Peace


Kommentarer
Postat av: malin

=) tack!

Men herre gud?!

Hur kan man gilla smaklösa majskrokar?! Även de med vaniljsmak är ju superslemmigt äckliga!

2010-02-15 @ 17:43:21
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Postat av: Vicky

Svarta är alltid rätt och jag tror man tröttnar ganska fort på de krokomönstrade. Kram!

2010-02-16 @ 07:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0