Under the pavement

Nu var det gjort och det känns bra.
Varför ska man komma undan med sånt här?
2009 var det värsta året i mitt liv, om det inte hade varit för att min dotter föddes det året så hade jag fortare än kvickt raderat ut hela det årtalet ur mitt liv. Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv som jag gjorde förra året. Nu är det ett nytt år så låt mig va för helvete. Kan ni inte hitta någon annan hackkyckling? För jag är trött på det. 
 
Jag är trött på människor som ska lägga sig i saker dom inte har någonting med att göra eller vet någonting om. Hur kan du ens ifrågasätta saker han har gjort mot mig? Du känner ingen av oss, bara lite på ytan...och tänk efter, hur många människor är elaka på ytan? Säg någon? Det är en sjuk värld vi lever i. Och vet du; han är inte en bättre människa för att han köper en tröja till mig, det läker inte mina sår och det förlåter inte.


Annars är jag förövrigt jävligt lycklig numera, allting känns jävligt bra! Åh, det är så här det ska vara jämt jämt jämt! Nu drömmer vi om att klara Matte B kursen, komma in på Sjuksköterska-programmet och att Molly får dagisplats på Williams dagis....och så en annan sak också, fast det är hemligt :) hihi



Peace.






I veckan ska jag köpa TV, soffa & bil. Allt på samma gång, mycket spännande.
Ser fram emot lite nytt så att man kan slänga ut minnen. Jag sa till pappa att jag skulle "slänga ut soffan" och då skrattade han och sa "ja Maja, den kommer nog inte så långt" HAHA, fattar ni? Han menade att jag skulle vara klen!!! ;)

...han ska allt få se.... :)




MUSIK

♦ IMOGEN HEAP - HIDE AND SEEK
♦ MASKINEN - KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET
♦ OWL CITY - THE SALTWATER ROOM
♦ JOHN MAYER - FREE FALLIN
♦ M.I.A. - XR2
♦ MAJOR LAZER - KEEP IT GOIN´ LOUDER
♦ RÖYKSOPP - YOU DONT HAVE A CLUE
♦ NEWTON FAULKNER - DREAM CATCH ME

Underbara & älskade.






love & goodbye
maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0