.





FAN VA HÄRLIGT, ÄNTLIGEN ÅR 2010
SOM JAG VÄNTAT! :)

Jag har lovat mig själv att glömma.
Glömma allt som varit 2009 och blicka framåt istället. Jag har världens underbaraste barn och dom är allra viktigast för mig. Sen det som har hänt har hänt, det spelar ingen roll vad jag än gör för jag kan inte ändra på någonting och jag vill inte ändra på någonting. Det som har varit är så långt bort nu, jag når det inte längre. Jag kan inte slita och dra i det längre för det är borta. Självklart kommer det alltid att finnas där fast på ett väldigt fint avstånd, på ett avstånd där det inte kan skada oss.

För 2 dagar sedan var det nyårsafton och jag hade två stycken nyårslöften. Några få personer vet om dom och det räcker så, huvudsaken är att jag inte på några villkor ska bryta dessa löften jag har gett mig själv.
Jag kommer klara det galant!



Charlotte, Maja, Fredrica & Sandra på nyårsafton



2010 ska bli så in i helvete bra
det ska jag se till :)


kärlek / maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0