It´s a crazy crazy night.

När jag tänker tillbaka på Mollys tid på sjukhuset i sommras får jag kalla kårar längs med ryggraden. Då var du min. Då var vi en familj, vi fyra. Bara vi fyra. Vi hade avstånd från alla hemska människor, dom fanns där, men dom fanns på avstånd. Det blev ett jobbigt avslut, kändes som att vi föll ner från ett stup och allting bara tog slut. Så oväntat, så sorgligt. Men jag hade inte klarat den ändå, det inser jag mer för varje dag som går, jag hade aldrig stått ut över att inte få ha mina egna åsikter, min egna vilja och ta mina egna beslut. Det hade gjort mig galen. Jag inser att det hade inte hållt ändå, men ändå är det så sorligt. Stackars William & Molly säger jag bara, det är dom som har tagit mest skada. På Mollys 1 årsdag får hon inte ens lugn och ro, det är HON som måste flänga runt till olika släkten för att hennes pappa gjorde som han gjorde. Det är hon som tvingas välja mellan sina föräldrar och det är hon som är tvungen att sakna...och William då, han tyckte verkligen om dig. Inte som en pappa utan som en vän. Som en trygghet. Tänk vad du har sårat honom, denna lilla oskylda pojken. Han förtjänar inte att sörja och vara ledsen. Han ska bara behöva vara glad och leka och stoja nu. Du förstår inte ens vad du har gjort honom, du skyller på mig. Det är ju jag som försöker bygga upp hans trasiga hjärta igen. Det är ju jag som ger honom den kärleken han saknar från dig, det är jag som får förklara varför det blivit såhär, det är jag som får trösta honom när han är ledsen.


Vad fan gör du? Vad fan har du gjort för honom?
Ingenting
du gör det bara värre när du försöker spela hjälte, men du förstår inte, du är så jävla självgod.
du tror att du är bäst, men snälla, vakna för helvete.


Jag kämpar varje dag för att mina barn ska ha det bra, må bra och känna sig älskade.
Så kom inte och tro att du är så jävla bra, den enda som är bra, det är fan i mig jag.
Kör du din jävla rättsprocess-grej, gemensamvårdnad va? Du tycker att du är värd det?



Jag kommer aldrig låta någon såra er igen. Jag lovar er det. ♥
Jag älskar er; William & Molly


Peace, Love and understanding! /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0