Madame Madame

Idag har jag varit i skolan och pluggat Matte B. Det väcks så många minnen när man är i den byggnaden, minnen från tiden då jag gick där. Minnen med gamla vänner och gamla pojkvänner. Det är både roligt och sorgligt på samma gång. Jäklar vilken rolig tid det var, jobbig också såklart.
Här följer lite nostalgibilder:


Jag & Therese              Jag & Matilda              Jag & Sandra


Idag har jag också hämtat min nya soffa, det blev ju som sagt en svart Ektorp hörn-bäddsoffa :)
Och min brorsa passade på att köpa en 32´ TV till sitt rum! Fast jag vet att han är avis på min stoooora TV!


I will be back in a few minutes. // Maja



Kommentarer
Postat av: Matilda

ha ha vilken lustig bild du skaffat fram! Har du fler foton från gymnasiet? jag har inga :/

2010-01-31 @ 21:51:41
Postat av: maja

söta vi är! ja det har jag, kan skicka dom ngn dag:)

2010-01-31 @ 22:19:53
Postat av: sandra

Helvete vilken gammal bild du har hittat på mig där...de var inte igår precis!

2010-02-03 @ 00:58:30
Postat av: Therese

För helvete maja :D denna bilden är sååå förbjuden =)

2010-02-09 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0