arg som ett bi.

Idag är det sommar, äntligen! Det är alla människor värda....förutom du. Du är vidrig, så vidrig att jag kräks vid tanken på dig. Hon är bara viktig när det ska visas upp för folk OCH när jag undrar om jag kan låna henne en stund. Fy fan, nämn EN gång du har ställt upp för mig...det kunde du inte.

"Den gången vi skulle på återbesök med Molly och jag undrade om du kunde ta ledigt från ditt jobb (jobbar för hans farsa) så jag slapp köra inne i Göteborg. (Jag avskydde att köra i stora städer, tom Borås)"

- Jag skiter väl fullständigt i det, det är DITT problem.


Ja, avgör själv. Vettig kommentar klart. AS MOGEN!! bra jobbat.



jag hatar dig så jävla mycket. det kommer jag alltid göra. jävla mammagris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0