chill.

Vilken gräslig dag. Fy tusan så taskigt väder det är ute.

Idag hade jag planerat att äntligen sova ut eftersom jag inte har några barn hemma, men vaknade klockan halv 8 och sen kunde jag inte somna om, kanske var lika bra eftersom jag har tvättstuga idag och den ena maskinen har gått sönder så det finns bara 1 att använda. KASS. Blir ganska många tvättar när man har kläder som dels tvättas i olika grader, olika kulörer osv.

Nyttig middag också idag klart! Kebabpizza-rester till huvudrätt med geléhallontårta till efterrätt och cocacola till det. URSCH. skärpning. Man får ha sånna här dagar ibland. jag får. =)

Nu ska jag njuta av min sista fefferoni, slänga mig i soffan och kolla på en film.

Puss

ps: jag stör mig på att mina utropstecken bara blir smala streck utan punkt under. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0