Mollis Bollis snart 1 år. 090609

ååååååååååååååååH! Var tusan tar tiden vägen? Hur kan min lilla lilla sötboll redan vara 1 år? Eller om exakt en vecka fyller hon den där bedårande lilla sessan! På ett sätt är jag lättad på ett annat sätt är jag tankespridd. Första året händer det ju så fruktansvärt mycket i en liten människas liv. Det känns på något sätt att jag har förlorat så mycket i och med att jag har sörjt så och varit i min lilla bubbla. 2009 var det värsta året i hela mitt liv. På ett sätt vill jag bara radera ut skiten ur mitt liv men det går ju bara inte när min lilla sockertopp föddes i detta år.

Jag är iallafall överstolt att jag är mamma till världens finaste och bästa barn. William 060106 och Molly 090609. Häftiga datum va? ;)

Men jösses, vad tusan ska man köpa till lill-sessan i 1 årspresent? Någon som har bra förslag? För det behöver jag verkligen!! Jag har köpt kläder hittills, men hur kul är det att få av sin mamma när man fyller 1 :)





Älskar er oändligt!


Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: tack! (:

2010-06-03 @ 14:15:02
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Postat av: Stina

visst e de helt sjukt! våra små bebisar e snart 1 åringar! fattar inte hur de gick till :)

2010-06-03 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0