sommar sommar sommar.


1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Jag älskar ju Varberg...

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- UTE i sommarvärmen, picknick vid havet kanske?

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Fläskfilé, marinerad kyckling och majskolvar for fuck sake. 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Njuta av alla dagarna med mina älsklingar helst utomhus

5. Dina bästa sommarfärger?
- Turkos utan tvekan :)

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Jorgubbar, husvagn, färska potäter, midsommarkransen...

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- När hela min familj bodde i "lillstugan" i Varberg på sommaren och vi var uppe sent som tusan och lekte

8. Havet, sjön eller poolen?
- HAVET!!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Nybakat rån med 1 apelsinkula, 1 dumlekula och 1 pekannötskola med varm nötsås på. MUMMA!

10. Vart går din drömsemester?
- Jag har inget direkt önskemål sådär på rak arm, men alla små utflykter är mysiga :)



min fina William på glassbaren i Träslövsläge sommaren 2010

Kommentarer
Postat av: Sweet kaylee

Sorry jag hade glömt bort att ajg har kopieringsskydd på bloggen, så det var därför det inte går att kopiera, men du lyckades bisst ändå ser jag :) Kul att du har svarat!

2010-06-14 @ 09:31:44
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0